17 Haziran 2012 Pazar

ORİFLAME DAN ALDIKLARIM

      Uzun zamandır oriflame dan birşey almamıştım. Yaklaşık 2 hafta önce annemin okulunda kermes vardı ve oriflame stand açmıştı. Birkaç parça birşey alalım dedik tabi=)



    Şu an için sadece ayak kremini kullandım ve pek memnun kaldım diyebilirim. Boyutu biraz küçük 50 ml. Ben indirimli olarak aldım o yüzden normal satış fiyatlarını bilmiyorum maalesef. Eğer yaz geldi, açık açık ayakkıbılar giycem ama ayaklarım buna hazır değil diyorsanız bi deneyin derim ben!=)
     Bu arada içinde salisilik asit, shea yağı ve nane özleri varmııışşşş



  Diğer ürünümüz yakın bir zamanda denemek için sabırsızlandığım honey milk cream bath!!
  Sabızrsızlanıyorum çünkü içinde hem organik süt hem de bal özü var. Kokusu müthiş zaten =) Kullanır kullanmaz etkilerini yazacağım=) Boyutu 300 ml ve edindiğim bilgiye göre fiyatı 20 tl imiş=)


Geldiiiik son ürünee!! Oriflame Savannah Wild.
           Savannah Wild EdT misk ve sedir ağacı notalarının frezya ve turunçgiller ile birleşmesiyle oluşan benzersiz kokusuyla güneşin teninizi ısıttığı gibi duygularınızı ısıtır. 30 ml 10 tl gibi bir fiyatı var. Ben kokusunu beğendim pek kalıcı değil ama çantaya atılabilir=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder