11 Aralık 2014 Perşembe

VANİLYA CLUB alışverişim

Essie ojeler ülkemizden çekiliyormuş (şaşırmadık!!). Bu yüzden bazı yerlerde indirime girmiş. Vanilya Club sitesinde de indirimli olduğunu görünce fırsat bu fırsat diyerek 4 tane aldım. Tabi yanında başka şeyler almadan da duramadım. 


Ojeler çok güzel paketlenmişti söylemeden geçemem.


Bunlar benim seçtiğim ve onların hediye olarak gönderdiği testerlar. Özellikle Nashi şampuanı çok merak ediyorum.


İşte asıl aldığım ürünler ve fiyatları.

Essie Power Clutch- 6TL
Essie My Place Or Yours
Essie Mink Muffs
Essie Super Bossa Nova
Wonder 10 Osmo- Keratin Bazlı Durulanmayan Sprey Maske- Bu çok çok merak ettiğim bir üründü. Fiyatı çok ucuz değil bu yüzden ben de ufak boyunu satın aldım. 25 ml, 17 TL. Eğer ki gerçekten çok beğenirsem büyük boyunu da alırım.
Alessandro Coffe Cream Ruj- Daha önce bu markanın dudak parlatıcısını kullanmış ve çok beğenmiştim. Bu sefer de rujunu denemek istedim. Yakında blogda ayrıntısı olacak. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder