15 Aralık 2014 Pazartesi

MAYBELLINE color tattoo krem far eternal gold-permanent taupe-pink gold

Maybelline'in bu krem farlarını çok kullanışlı ve pratik buluyorum. Fırçaya gerek kalmadan parmağımla hızlı bir şekilde uyguluyorum. Bugün yeni aldığım 3 rengini tanıtacağım. Bunları Rusya'dan almıştım. Burada hangi renkleri var bilmiyorum maalesef. Bulunduğum şehir bu açıdan fakir olunca iyice uzak kaldım herşeyden. (Yakında Watsons ve Gratis açılıyor yehuuuu=)).


Pink Gold- Eternal Gold- Permanent Taupe

Üçü de benim çok sevdiğim, devamlı kullanabileceğim renkler. Şu renklerin çekiciliğine bakar mısınız lütfen.


Pink Gold çok yumuşak, sürümü kolay. Yansımaları olan parlak bir renk. Pigmenti iyi fakat kalıcılığı fazla iyi değil.

Eternal Gold- Bu renk ile ilgili yorumların çoğu olumsuz. Herkes zor sürüldüğünden, topaklandığından bahsetmiş. Benimki tam tersi çok kolay sürülüyor yağ gibi akıp gidiyor anlamadım yani! Kullanmaya devam edeyim eğer farklı birşey yaşarsam buraya eklerim. Fazla pigmentli değil ama gece makyajları için hoş bence. Baz olarak da kullanılabilir. 

Permanent Taupe- İşte benim favorim (On and On Bronze ile birlikte). Zaten bu tonları kendime çok yakıştırıyorum üstüne bir de mat olması benim favorim olması için yetiyor. Kalıcılığı diğerlerine göre daha iyi. Pigmentasyon açısından da zengin.





Sevgiyle Kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder