1 Kasım 2014 Cumartesi

CLARINS top-to-toe set alışverişim

Clarins ne zamandır denemek istediğim bir markaydı. Duty free de bu seti görünce denemem için iyi olur diye düşündüm. Hatırladığım kadarıyla setin fiyatı 50 EUR civarıydı. Ürün miktarlarına göre fiyat iyi diye düşünüyorum. Kullandığım bakım ürünleri biter bitmez bunlara başlayacağım.

Ürün kocaman bir kutuda satılıyor ve içinden yine büyük boy, çok şık makyaj çantası çıkıyor.


Şimdi sırayla içindekilere bakalım.


İlk elime gelen ürün el-tırnak kremi. 100 ml. Setin içinde tam boy olarak bulunuyor. Ülkemizde sadece bunun satış fiyatı 60 TL.





Diğer ürün ise n merak ettiğim ürün Beauty Flash Balm. Bu da tam boy 50 ml. Satış fiyatı 120 TL.



Portakal özlü makyaj temizleyici de beğenilecek bir ürün gibi duruyor. 50 ml tam boy değil. Tam boyu 125 ml, 80 Tl olarak satılıyor.



Normal ve kuru ciltler için krem. Bu arada aldığım setin kuru ve karma ciltler için olduğunu da belirteyim.15 ml. 


Göz çevresi jeli 10 ml. Tam boyu 20 ml, 120 tl.


Shea Buttet vücut losyonu. 30 ml. Tam boyu 200 ml, 120 TL.


Neredeyse 350 TL'lik ürünleri çok uygun fiyata almış oldum. Hepsinden de memnun kalacağıma dair bir his var içimde. Kullanmak için sabırsızlanıyorum. 

Sevgiyle kalın!

3 yorum:

  1. Oldukca uyguna gelmiş bir set . Umarıjm memnun kalırsın güle güle kullan:)I

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım yorumlarını bekliyorum.

    Bu arada blogunu takibe aldım.

    Benim bloguma da beklerim henüz çok yeni 6 günlük bir blog...

    http://pembemakyajcantam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil