31 Temmuz 2013 Çarşamba

PRIORIN şampuan

Şu alışverişimde bahsettiğim şampuanı yorumlama vakti geldi artık. Netten baya araştırarak aşırı saç dökülmesi yaşadığım bir dönemde almıştım. 


Tekli olarak alırsanız pahalıya geliyor. 200 ml 30 TL civarında. Ben 3' lü halde 46 TL' ye almıştım.

Saçlarım yağlı olduğu için buna uygun olanı aldım. Normal ve kuru saçlar için de var.  

Boyut çok küçük ve fiyat da böyle pahalı olunca açıkcası ben saç dökülmemi bir anda keseceğini düşünmüştüm. Saçımın yağlanmasına bir etkisi olmadı ki zaten böyle bir etkisinin olduğu da yazmıyor. 

Hiçbir işe yaramadı diyemem. Saç dökülmem azaldı ama beklediğim kadar değil. Ayrıca bırakınca eski haline geri döndü. 

Çok memnun kalanlar da kapsülü ile beraber kullanmışlar. Fiyatı pahalı geldiği için almadım kapsülünü. Beraber etkili olacağını düşünüyorum. Hatta denilene göre fazladan saç bile çıkarıyormuş ikisi. 


Bitki özleri ile zenginleştirilmiş deyince içeriğini de temiz olarak düşünmüştüm. İçeriği beni memnun etmedi.



Alabiliyorsanız kapsülü ile beraber alın . Kapsülü alamıyorsanız da tekli değil set halinde alın.
İlerde kapsülü ile tekrar deneyebilirim.

Sevgiyle Kalın!

4 yorum:

  1. İçeriğine bakınca daha temiz olanlar da var iyi olduğunu duymuştm set halinde daha çok performans veriyor bu ürünler.

    YanıtlaSil
  2. Sanırım 2004-2005'te hap olarak satılan kapsüllerinden içmiştim gerçekten saç dökülmemi durdurmuştu. Bu tarz uygulamalar hep aynı, kullanınca iyi bırakınca hemen eskiye dönüş oluyor ne yazık ki... Sürekli kullanmak gerek.. Bu arada Şampuanının çıktığından haberim yoktu, bilgilendirici yayının için çok teşekkürler;) birlikte faydası daha çok olmalı, Sevgiler;).

    YanıtlaSil