18 Mayıs 2013 Cumartesi

COSMODEMO'DAN GELEN HEDİYELERİM=)

Yine bir çekiliş kazandım=) Zaten bu kazandığım çekilişlerde olmasa hayatımda bir değişiklik bir heyecan olmayacak. Bakalım cosmodemo dan neler kazanmışım;


Tchibo Minik saç düzleştirici- Seyahatler için ideal. 
Gratis maske- Zaten severek kullanıyorum.
Sephora, Rebul ve L'oreal tester.
Alessandro dudak Kalemi- rengine bayıldım, tam benlik.(yazısı gelecek).


Gliss Şampuan
Cecile far
Capelli saç serumu- En çok sevindiğim ürün bu oldu çünkü bu aralar saçlarımla kafayı yemiş durumdayım. (Ayrıntısı gelecek)
Bourjois concealer- Sevindiğim diğer bir ürün. (yazısı gelecek).
Çok şık bir küpe.
Bu güzel hediyeleri için kendisine çoook teşekkür ediyorum=)


4 yorum:

  1. Güle güle kullan, şansın bol olsun.:)

    YanıtlaSil
  2. Yine miiii? Tebrik ederim benim hiç şansım yok bu konuda :(( benim de Facebook sayfamda çekiliş başlattım katılmak istersen beklerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben normalde çok şansız biriyimdir nasıl bu çekilişleri kazanıyorum ben de anlamıyorum=)Hemen bakıyorum=)

      Sil