4 Eylül 2012 Salı

BUNLAR BİTMELİ ARTIK AMA!

Benim bitirme projem birazcık farklı olacak. Şöyle ki ; benim hazırladığım ürünler içinde hem çok sıkıldığım hem de unutkanlığımdan (ya da tembelliğimden) birtürlü düzenli kullanıp faydasını göremediğim ürünler var.
İlk önce çok sıkıldığım için bitmesi gereken ürünlere bakalım.
 

 
 
Çok fazla makyaj yapan biri değilim bu yüzden yukarıda gördükleriniz uzun süredir benimle. Sıkıldım artık bitsinler de kaliteli birşeyler alsam !!
 
Üstteki 2'li göz kalemi. Soldan sağa;
- markasını unuttuğum navy blue göz kalemi
-flormar 503 nolu göz kalemi
 
-oriflame lip pencil
-Bourjois Gloss 23 Framboise Magnific (rengi çok güzel , kalıcılığı da gayet yerinde ama sıkıldım)
 
Alttaki 3' lü far.Aşağıdan yukarı;
-catherine arley 19
-flormar 28
-golden rose 119 ( rengi çok güzel ama bitsin artık yani)
 
 
 
- avon island vibe parfüm
- gliss ışıltı veren serum( bunu ayrıntılı anlatıcam. Pek memnun kalmadım)
-watsons saç maskesi
 
Şimdi geldik düzenli kullanmak amacı ile bu projeye dahil edilen ürünlere;
 

Yukarıda gördüğünüz ürünlerin bazılarından memnun kaldım bazılarından ise memnun kalsam mı kalmasam mı bilemedim. Ama artık düzenli kullanacağım için karar verebilicem. (!=))
 -koltukaltı beyazlatıcı
-oriflame Optimals Oxygen Boost Yüz Spreyi (cilde nefes aldırıyormuş, görcez!!)
-Loreal peeling
-oriflame saç serumu
-dermokil tonik
-tresan saç toniği ( bunun etkisini gördüm . Gerçekten dediği gibi saç uzatmaya yarıyor ve ayrı bir postu hakediyor=))

Süre vermedim ne zaman biterse artık. Bitene kadar yeni birşey almak yok, oje hariç!!. Az önce Gratis' e Essence' in yeni serisinin geldiğini öğrendim=))
 
 

4 yorum:

  1. :)))) ojeler kapsam dışında tutulmuş :) ben hiç project pan falan yapamıyorum bitmiyor ki çünkü :) bakalım kaç gün sürecek bu project pan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında onlar için ayrı bir proje hazırlamak lazım=)) Baya uzun sürecek gibi=)

      Sil
  2. uzun soluklu bir project pan olacak :) güncelleme yazılarını da merakla beklemekteyim :) kolay gelsin !

    YanıtlaSil