15 Ağustos 2014 Cuma

THE BALM apples allık ruj paleti

The Balm yine harika bir palet çıkardı. Alsam mı almasam mı diye çok kararsız kalmıştım. Kardeşim ben zaten allık alacaktım bana alalım deyince kardeşime aldım. Buraya yazmak için ben de kullandım tabi ki.


Şunun albeniliğine bakar mısınız? Diğer The Balm ürünleri gibi bunun da dışında karton var. İçinde ise kocaman bir aynası var.


Ürün 6 tane birbirinden güzel allık&rujdan oluşuyor. 



Sol Baştan  cider-cobbler-pie-crisp

Cider çok az pigmentasyona sahip. Dudakta pek belli olmuyor. Diğer 3 rengin pigmentasyonu iyi. Cobler tam bir kırmızı. Dudakta doğal buldum. Pie çok tatlı bir pembe. Benim pembe ile aram yok ama arası olanlar çok sever. Crisp hafif ışıltılara sahip. Güzel renk veriyor.




En altta bulunan renkler ise candy ve caramel

Candy adı gibi hafif bir şeker pembesi. Caramel ise adı üzerinde karamel rengi. Benim favorim cobbler oldu.
Kendime de alsam mı diye düşünüyorum ama indirimi beklemem gerekecek sanırım. İndirimle sanırım 37 civarı tuttu. Fiyatı çok uygun. İndirimli haliyle yurtdışından bile ucuza alıyoruz. Gratis'i bu açıdan seviyorum. 

Sevgiyle Kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder