7 Eylül 2012 Cuma

CAN SIKINTISI FRENCH MANİKÜR ve KISACA BEN KİMİM?

 Bu postu aslında 2 gün önce hazırlayacaktım ama malum olaylardan dolayı pek içimden gelmedi. Bu konu ile ilgili söylenecek çok şey var ama burası yeri değil :/
 
Bu aralar boş boş evde oturan biri olarak can sıkıntısından patlıyorum. Kendimden pek bahsetmedim bugüne kadar, hazır yeri gelmişken şöyle bir değineyim. Efendim ben genç bir banka emeklisiyim=p  Şaka bir yana okul bitti bankacı oldum ama en fazla 2 yıl dayanabildim.
İstifa edip KPSS ye hazırlanmaktı niyetim. Bu süreç içinde hangi mesleğin benim için uygun olduğunu keşfettim; AKADEMİSYENLİK. Bunun için yüksek lisansa başladım. Arada araştırma görevlisi ilanlara başvuruyorum ama hep 1-2 puanla kaçıyor. ALES ve İngilizce notumu arttırmam gerek .
Okulumda haftada 2 gün olduğu için part-time ilanlara başvurmayı düşünüyorum yoksa bu can sıkıntısı insanı öldürür.:/
 
İşte yine böyle bir günde elime 2 oje aldım ve ortaya bu çıktı;
 
 
Flormar supershine U11
GoldenLady 443
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder